2015年2月9日 星期一

笑口棗

過年我都會開油鑊炸野
先做點簡單的熱下身
做了笑口棗

 
 





材料
低粉半斤  白糖3両  雞蛋1隻  泡打粉1茶匙  梳打粉1/8茶匙  固體菜油1両半
水適量(約6-8湯匙)  白芝麻適量
做法
  1. 低粉、泡打粉、梳打粉篩勻
  2. 加入砂糖、固體菜油搓勻,加入雞蛋搓勻,加水搓勻到軟硬適中
  3. 麵糰分成64粒搓圓
  4. 噴水,滾上芝麻,再用手按實芝麻
  5. 溫油,逐粒落鑊慢火炸至浮起,發大爆口
  6. 用鑊鏟順方向推,慢慢炸至金黃色撈起瀝乾油

小小心得
炸笑口棗要小心控制火候,油溫太低落鑊芝麻會甩
不要一次落太多麵糰,因麵糰會發大,升起後太擠迫會散
落鑊後先不要攪動,等麵糰慢慢自動浮起,小心用鑊鏟沿鑊邊推油
炸至金黃色撈起瀝乾,晾涼後放入密封器皿
如發現隔日笑口棗不脆,可能炸得不透,可嘗試用焗爐低溫焗約20分鐘

22 則留言:

  1. 煎堆碌碌,家財滿屋;
    油角彎彎,家財百萬!
    口棗笑笑,包無拗撬!

    回覆刪除
  2. 樓上位朋友講得好好呀!我好少開油鑊,但睇見你整得咁靚,特别係D芋虾,我又心思思,不過,去你度食更加好喎,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀小月!喱位年青人朋友真係講得好好呀!
      謝謝小月讚賞!我請你食吖,我好鍾意整賀年食品架!

      刪除
  3. 樓上位朋友講得好好呀!我好少開油鑊,但睇見你整得咁靚,特别係D芋虾,我又心思思,不過,去你度食更加好喎,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 既然心思思又玩下啦,睇見D成品會好開心架!

      刪除
  4. 回覆
    1. 我地同好呀雀后,不如一齊食吖!

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝多謝!今次粒粒都爆得好靚,我都好滿意呀!

      刪除
  6. 炸得好靚!開心笑口棗,應節.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝惠惠!真係粒粒都好好笑容。

      刪除
  7. 粒粒都咁正,點忍得住,食食食
    D 心得仲正,
    隔日笑口棗不脆,可能炸得不透,可嘗試用焗爐低溫焗約20分鐘, 哈哈啱我呀 哈哈謝謝你

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!好耐冇見你喎,多謝你。
      心得係本人失敗後累積的經驗,大家分享,吾使客氣。

      刪除
  8. 我整果個係外面小小脆入面係淋嘅點解會感?T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 要收細火慢慢炸,才會透心,
      你可能炸得不透心,裡面就不脆,可嘗試用焗爐低溫焗約20分鐘

      刪除
  9. 如果吾用焗爐,慢火炸係可以炸到入面脆?吾用固體菜油用普通油或橄欖油會或牛油會吾會影響笑口棗入面吾夠脆?thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我只用慢火炸,到今日食仍然脆架。用焗爐只是失敗的補救方法。
      中式點心以前用豬油,現在有用固體菜油,橄欖油不適合高溫,牛油通常用來做西點曲奇麵包,你可以試下。

      刪除
  10. 「如發現隔日笑口棗不脆,可能炸得不透,可嘗試用焗爐低溫焗約20分鐘 」可以修補,真係哂我!

    回覆刪除