2018年1月12日 星期五

豬腳薑

我喜歡食薑醋
天寒地凍煲罉薑醋暖下胃
雖然叫豬腳薑
其實我是用豬手來煲的




食譜請看我的舊網誌
豬腳薑


12 則留言:

  1. 翠兒姐,看你食譜才知煲生仔薑唔難,但有一樣好怪,點解唔可以叫生女薑,是否喜歡個仔大咗做人要夠薑啲?哈哈…搞下笑咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師兄晨早來捧場!我地鄉下不分生男生女,總之生BB就叫生仔,可能係生人仔咁解掛!煲薑一D都唔難,鄉下有人生BB,成埕醋(40斤)買返屋企,用人仔罉來煲薑醋,派給親戚、朋友,街坊喜歡也可以分享。

      刪除
  2. 嘩! 嘩! 豬脚薑醋是女人至補, 睇到都想食,我未煲過,細時想食亞媽話後生女無食咁多好熱氣㗎! 所以後來都係食着少少咋 ! :( 現在我可以学你煲食噃本, 嘻嘻! 可惜我哋這裡豬手豬脚都砍到一小塊都分唔出.豬手比較好食. ~ 小滿

    回覆刪除
  3. 我最喜歡豬腳薑的醋,精華所在,好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!D醋好好味架,我仲好鍾意食薑添!

      刪除